Levering

Levertijden


  • De actuele levertijd per product wordt op de website van Beauty Market bij het product vermeld.
  • Bij voorradige producten wordt vermeld vóór welke tijd bestelde producten dezelfde dag nog verzonden worden.
  • De actuele levertijd wordt aangegeven voor tenminste 1 stuks van het product. Wilt u de levertijd van grotere aantallen weten, neem dan contact op met de Beauty Market Hotline via 010-20 37 390 (lokaal tarief).
  • De ervaring leert dat 98% van de verzonden bestellingen, de volgende werkdag door onze transporteur wordt aangeboden.
  • Bestellingen van producten met gangbare formaten worden ook op zaterdag afgeleverd. Bestellingen met meer volumineuze producten worden verzonden met groot transport. Doorgaans zijn transportbedrijven die groot transport verzorgen niet geopend op zaterdag. Uw bestelling zal de eerstvolgende werkdag na zaterdag worden aangeboden.
  • Bij niet voorradige producten, geldt de levertijd vanaf het moment dat een bestelling succesvol geplaatst is.

Producten met verschillende levertijden


      • Wanneer uw bestelling producten bevat met verschillende levertijden, wordt uw bestelling verzonden wanneer uw bestelling compleet is. In dit geval geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.

Vertraging


      • Met een leverbetrouwbaarheid van 92% leveren wij producten binnen de door ons vermelde levertijd. In sommige gevallen heeft onze leverancier meer tijd nodig om producten aan ons te leveren. Dit betekent dat uw bestelling vertraging oploopt. Indien uw bestelling vertraging oploopt zal u van Beauty Market een e-mail bericht ontvangen.

Verzendbevestiging


      • Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.
      • In dit e-mail bericht vindt u een Track & Trace nummer. Met behulp van dit nummer en de instructies uit de verzendbevestiging, kunt u uw bestelling online volgen.

Niet thuis bij levering


      • Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres wanneer onze transporteur uw bestelling aanbiedt, zal de transporteur een instructiekaart in de brievenbus achterlaten.
      • De transporteur zal uw bestelling weer meenemen. Alle bestellingen bij Beauty Market worden aangetekend op alleen het afleveradres verstuurd. Onze transporteur zal uw bestelling dus niet bij de buren afgeven.
      • Op de instructiekaart staat vermeld welke actie u kunt ondernemen om uw bestelling opnieuw aangeboden te krijgen.
      • Wanneer u geen actie onderneemt, zal de transporteur de eerst volgende werkdag, uw bestelling opnieuw aanbieden, tenzij anders vermeld op de instructiekaart.

Schade, defect of manco bij levering


      • Uw bestelling wordt verzekerd, en aangetekend op alleen het leveradres verzonden.
      • Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door Beauty Market.
      • U hoeft zich hier dus geen zorgen over te maken. Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren.
      • De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigd u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.

Ondanks onze inspanningen om uw bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.

      • Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat u ons binnen 3 werkdagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
      • Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's.
        Onderstaand vindt u de richtlijnen:
      • 1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
      • 2 - een foto van het verzendlabel;
      • 3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
      • 4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
      • 5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
      • 6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.
      • Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen